Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/App/Controller/Plugin/Routes.php on line 64

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393
Blog | linkmedia.org
Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Notice: compact(): Undefined variable: extras in /home/lamnian/web/lamnian.gr/public_html/library/Zend/View/Helper/HeadLink.php on line 393

Τα Νέα Δεδομένα της Επιστήμης

Δημοσιεύθηκε στις 01-10-2015, από Gregg Braden
H νέα επιστήμη, αντί να περιγράφει τους ανθρώπους σαν ασήμαντες υπάρξεις, προερχόμενες από μια θαυμαστή αλυσίδα τυχαίων βιολογικών γεγονότων, οι οποίες μετά από 5.000 χρόνια πολιτισμού, έχουν καταντήσει ανίσχυρα θύματα, προτείνει κάτι ριζικά διαφορετικό...
Διαβάστε περισσότερα »

Οι Εσφαλμένες Παραδοχές της Επιστήμης

Δημοσιεύθηκε στις 24-09-2015, από Gregg Braden
Ένα παρωχημένο πρότυπο του Σύμπαντος και της σχέσης μας με αυτό βασίστηκε σε μια σειρά επιστημονικών παραδοχών -εσφαλμένων παραδοχών- που δε μπορούν πλέον να διδάσκονται ως δεδομένες με βάση τα νέα στοιχεία. Τέτοιες παραδοχές είναι...
Διαβάστε περισσότερα »